بهترین شارژر‌های بی‌سیم گوشی در سال ۲۰۲۴

بهترین شارژر‌های بی‌سیم گوشی در سال ۲۰۲۴

شارژر بی‌سیم یک دستگاه است که برای شارژ کردن دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه‌های قابل حمل بکار می‌رود. این نوع شارژر بدون نیاز به اتصال سیمی به دستگاه استفاده می‌شود و از فناوری انتقال بی‌سیم انرژی مانند فناوری Qi استفاده می‌کند. به این ترتیب، کاربر می‌تواند دستگاه خود را بر روی شارژر قرار داده و با انتقال بی‌سیم انرژی، دستگاه خود را شارژ کند.در این مقاله از ایران آداپتور درباره بهترین شارژر های بی سیم گوشی در سال 2024 صحبت خواهیم کرد.

عملکرد شارژر‌های بی‌سیم چگونه است؟

بدون شک از شارژر‌های بی‌سیم می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین نوآوری‌های دنیای فناوری یاد کرد. این تکنولوژی مداوم درحال پیشرفت بوده و از آن می‌توان به عنوان یک مشخصه اصلی برای تلفن‌های هوشمند یاد کرد. عملکرد این شارژر‌ها براساس فرایند انتقال انرژی از طریق میدان‌های الکترومغناطیسی است. چنین شارژر‌هایی به کاربر این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به اتصال به برق، تلفن همراه را روی یک سطح شارژینگ قرار دهید. درچنین شرایطی خبری از کابل‌های بلند و دست و پا گیر دیگر نیست. همچنین شما میتوانید جهت خرید انواع شارژر ، خرید شارژر لپ تاپ و غیره از طریق همین سایت اقدام نمایید.

راهنمای خرید شارژر وایرلس

در صورتی که به دنبال کامل‌ترین راهنمای خرید شارژر بی‌سیم هستید، بدانید که برای خرید این محصول باید به فاکتور‌های زیر توجه کنید:

  • سرعت شارژ: اولین موردی که هنگام خرید این محصول باید درنظر داشته باشید، سازگاری شارژ با تلفن همراه شماست. امروزه شارژ‌های بی‌سیم در مدل‌های ۵.۷. ۵ و ۱۰ وات موجود هستند. حتی برخی مدل سرعت شارژ تا ۱۵ وات را نیز دارا هستند.
  • طراحی شارژر: به طور معمول دو نوع شارژر بی‌سیم از نظر طراحی در بازار موجود است. یکی از این مدل‌ها، مدل استند بوده و دیگری مدل پد نام دارد. هردوی این موارد نکات مثبت و منفی خود را دارند. با این حال مدل‌های دارای پایه گزینه بهتری هستند؛ چرا که امکان کارکردن همزمان هنگام شارژ شدن را فراهم می‌کنند.
  • برخورداری از استاندارد WPC: وابسته به اینکه شما توان مالی خرید بهترین مدل شارژ وایرلس را دارید یا خیر، برخورداری از این استاندارد، یک دلیل خوب برای خرید چنین محصولی است. WPC کنسرسیومی چند ملیتی است که با هدف تولید گسترش شارژر‌های بی‌سیم کار می‌کند.

معرفی بهترین شارژ‌های بی‌سیم در سال ۲۰۲۴

تهیه شارژر سازگار با تلفن همراه و درست شارژ کردن گوشی، تاثیری مهم روی سلامت و طول عمر باتری دارد. به همین دلیل باید به سراغ بهترین مدل شارژ وایرلس رفت. در ادامه به این مدل‌ها اشاره خواهیم کرد.

شارژ وایرلس اپل مدل Magsafe

این شارژر دارای خاصیت مغناطیسی بوده و به همین دلیل به شکل آهنربایی امکان اتصال را برقرار می‌کند. اگر دقت کرده باشید در تیتر این محصول از «برند اپل» نام بردیم. اما این را بدانید که این محصول می‌تواند گوشی‌های اندرویدی را هم شارژ کند. بنابراین محدودیتی از نظر سیستم عامل وجود ندارد. این محصول می‌تواند تا ۱۵ وات توان را برای شارژ کردن دستگاه شما تامین کند.

این محصول به خوبی ولتاژ و توان خروجی خود را با آداپتور‌های مختلف تنظیم می‌کند و امکان کارکردن با آداپتور‌های ۲۰ واتی را هم دارا است. قابلیت‌های بالای این شارژ سبب می‌شود که بتوانیم از این محصول به عنوان بهترین مدل شارژر وایرلس یاد کنیم.

بهترین شارژر های بی سیم

جهت خرید آداپتور ، خرید آداپتور poe ، خرید ال ای دی نواری از ایران آداپتور با ما در تماس باشید.

شارژ سامسونگ مدل EP-N5100

به جرئت می‌توان از این محصول به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی گوشی تولید شده توسط سامسونگ یاد کرد. کیفیت تولید این محصول بسیار بالا بوده و انواعی از گوشی‌ها را می‌تواند شارژ کند. علاوه بر گوشی‌های سامسونگ، تولیدات بسیاری از برند‌های دیگر را هم می‌توان با این محصول شارژ کرد. توان خروجی این محصول ۹ وات است. چنین میزانی از توان سبب می‌شود که فرایند شارژ شدن گوشی شما با سرعت مناسب و متوسطی پیش برود.

شارژر بی‌سیم برند شیائومی مدل MDY-13-El

این محصول از نوع استند شارژر بوده که آن می‌توان به عنوان یکی از سریع‌ترین شارژ‌های شیائومی یاد کرد. این محصول فناوری Qi را پشتیبانی می‌کند و دارای توان خروجی ۱۰۰ وات است. در صورتی که گوشی شما قابلیت شارژ بی‌سیم را داشته باشد، به راحتی نیروی باتری آن تامین خواهد شد. به کمک این محصول می‌توانید تلفن هوشمند شیائومی میکس ۴ را با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اش، در بازه زمانی کوتاه‌تر از نیم ساعت شارژ کنید. این شارژر دارای ولتاژ ورودی بین ۵ تا ۲۰ ولت بوده و شدت جریان آن هم برابر با ۶ آمپر است.

این محصول قابلیت‌های منحصر به فرد خودش را دارد. برای نمونه می‌توان به قابلیت شارژ کردن گوشی در دو جهت افقی و عمودی اشاره کرد. قابلیت دیگری که این محصول داراست، برخورداری از فن خنک کننده هوشمند است. همچنین نباید از ساپورت کردن ۶ لایه محافظت کننده که عواملی مانند جسم خارجی و… را تشخیص می‌دهند، چشم پوشی کرد. برای تولید استند این محصول از ماده مقاوم و باکیفیت پلی کربنات استفاده شده است. این متریال اولیه در برابر چربی و لکه به خوبی مقاومت از خود نشان می‌دهند.

شارژر وایرلس راوپاور مدل فست وایرلس

در صورتی که به دنبال بهترین شارژر بی‌سیم برای تلفن‌های همراه هستید، حتما به این گزینه فکر کنید. این دستگاه امکان تامین نیروی باتری برای تلفن‌های آیفون را به بهترین شکل دارد. همچنین تلفن‌های تحت سیستم عامل اندروید که توانایی پشتیبانی از فناوری Qi را دارند هم می‌توانند به کمک این محصول شارژ شوند. این محصول عملکردی سریع داشته و تا حداکثر ۱۰ وات توان خروجی از خود ارائه می‌کند. این نکته را هم باید ذکر کرد که راوپاور توجه کامل به ایمنی دستگاه شما دارد. یعنی در برابر افزایش آمپر و ولتاژ و حرارت بیش از حد به بهترین شکل مقاومت می‌کند.

لامپ حساس به صدا

لامپ های ال ای دی حساس به صدا

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *