بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز

در این مقاله سعی داریم به بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز بپردازیم. نورپردازی انواع مختلفی دارد. اصولا برای فصل پاییز که دارای المان های نارنجی و زرد رنگ می باشد، می توان از ال ای دی نواری استفاده نمود.

از جمله نکات مهمی که در بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز اهمیت دارد، متراژ می باشد. در واقع هر چقدر متراژ پروژه بیشتر باشد، دست طراحان در طراحی سیستم نورپردازی باز تر است. طراحان ابتدا محیط فضای باز را بررسی می کنند و در نهایت بهترین قسمت محیط را برای سیستم نورپردازی انتخاب میکنند و با توجه به محیط انتخاب شده، به طراحی سیستم نورپردازی مناسب می پردازند.

نورپردازی فضای باز

می توان گفت که بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز استفاده از ریسه ها و چراغ های رنگی می باشد. اما لازم است قبل از انتخاب مدل سیستم نورپردازی مورد نظر، مقدار بودجه ای که قرار است برای این کار اختصاص دهید را درنظر بگیرید و با توجه به آن سیستم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید : در مقاله نورپردازی ساختمان با ال ای دی نواری میتوانید به زیبایی ساختمانتان بیافزایید

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۹۹۱۴۷۱۱۲۹۳۰۲۱۶۶۷۲۸۳۴۳

انواع نورپردازی محیط باز در فصل پاییز:

امروزه بهترین سیستم نورپردازی فضا باز در فصل پاییز توسط طراحان داخلی به خوبی انجام می شود. در ادامه سعی داریم چند مدل از انواع این سیستم های نورپردازی را معرفی کنیم و توضیح دهیم که در هر کدام از این مدل ها چه راهکار هایی استفاده می شود:

  • نورپردازی زمینه ای

اصولا از سیستم نورپردازی زمینه ای برای دیوارها و درختان بزرگ استفاده می شود. در این مدل نورپردازی، جهت جای گذاری چراغ ها به گونه ای میباشد که سایه درخت یا اشکال ساختمانی ایجاد شود.

آیا میدانستید: با استفاده از آداپتور پی‌او‌ ای می‌توانید برق و اطلاعات را از طریق کابل شبکه و به فاصله 100 متر انتقال دهید؟

  • نورپردازی تاکیدی

همانطور که از اسم این سیستم نورپردازی مشخص است، از آن برای نشان دادن هرچه بیشتر زیبایی محیط استفاده می شود. عموما از این سیستم نورپردازی برای استخر های مصنوعی، درختان، مجسمه ها و…… استفاده می شود.

  • نورپردازی سکو و پله

این مدل سیستم نور پردازی از نظر ایمنی بسیار حائز اهمیت است. عموما در این سیستم نورپردازی از چراغ های توکار و روکار در لبه سکو و پله استفاده می شود.

  • نورپردازی استخر

این مدل سیستم نورپردازی به دو صورت داخلی و خارجی انجام می شود. عموما برای استخرهایی که دارای دیواره های زیبا هستند از سیستم نورپردازی داخلی استفاده می شود. نورپردازی بیرونی هم برای انواع استخر ها انجام می شود.

خرید انواع منبع تغذیه با قیمت مناسب

 

نکات مهم در طراحی سیستم نورپردازی محیط باز :

شما برای نورپردازی در محیط باز باید نکاتی را به خاطر داشته باشید:

مصرف انرژی: اصولا در گذشته انتخاب انواع سیستم نورپردازی دارای هزینه هایی برای کاربران بود. چرا که در انواع سیستم نورپردازی از لامپ ها رشته ای استفاده می شد. نسل جدید بعد از لامپ های رشته ای، لامپ های LED مثلا ال ای دی اوال بود.

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

نورپردازی استخر

 

 

این لامپ ها ابتدا بسیار گران قیمت بودند. اما امروز با گسترش فناوری و تولید انبوه این لامپ ها، قیمت آن ها در بازار داخلی بسیار مقرون به صرفه تر شده است. به همین دلیل امروزه بسیاری از طراحان از لامپ های ال ای دی استفاده می کنند.

امنیت فضای باز: امروزه بسیاری از طراحان نورپردازی فضای باز، سیستمی را طراحی نموده اند که می توان به صورت هوشمند، حتی از راه دور، سیستم روشنایی محیط را کنترل نمود.

 

میزان شدت نور برای مهمانان :فرض کنید خود شما به یک مهمانی دعوت هستید که در آنجا نور بسیار درخشانی روی سر شما می تابد، آیا می توانید در چنین حالتی ادعای داشتن آرامش کنید؟ بنابراین برای اینکه هم خود و هم مهمانان شما در آرامش غذای خود را سرو کنید ملایم بودن مدل نورپردازی را در نظر داشته باشید. اینطور که مورفی بیان می کند برای اینکه اتاق های بیرونی و به ویژه پذیرایی حالتی آسوده داشته باشند باید به فکر نوری نامحسوس و غیرمستقیم برای این بخش ها باشید.

در اینجا : اطلاعات بیشتر در خصوص نور پردازی فروشگاه ها و مغازه ها

نورپردازی پله فضای باز

جمع بندی

نورپردازی منزل نه تنها به زیبایی فضای خانه کمک می‌کند؛ بلکه بر روی حالات روانی افراد نیز موثر است و معمولا افراد در فضاهایی که از نور طبیعی خوبی برخوردار هستند، روحیه مثبت‌تری در مقایسه با خانه‌های محروم از نور طبیعی دارند.شما میتوانید جهت خرید ال ای دی و دیگر تجهیزات مربوطه از طریق شماره های درج شده در سایت ایران آداپتور برای مشاوره و خرید اقدام کرده و یا درصورتی که نیازی به مشاوره نداشتید می توانید از قسمت خرید ال ای دی ، ال ای دی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

محصولات و مقالات مرتبط: آداپتور 12 ولت 1 آمپر | آداپتور 5 ولت 2 آمپر |تفاوت ال‌ای‌دی‌های DOB، COB و SMD  | راهکار هوآوی برای کاهش دمای شارژر

لامپ حساس به صدا

لامپ های ال ای دی حساس به صدا

11 نظر در "بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز"
  • […] بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز […]

  • […] بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز […]

  • مطلب جامعی بو ممنونم. از خودتونم میتونیم این ال ای دی ها رو تهیه کنیم؟

    • سلام دوست عزیز
      شما میتوانید برای دیدن محصولات LED به این صفحه مراجعه نمایید.

    • سلام وقتتون بخیر
      بله چه رنگی نیاز دارین؟

  • […] بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز […]

  • […] بیشتر بخوانید : بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز […]

  • […] بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز […]

  • […] بخوانید : بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز کدام […]

  • […] بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز را بدانید! […]

  • […] انواع ریسه های شلنگی |  بررسی بهترین سیستم نورپردازی محیط باز در فصل پاییز | نورپردازی آرایشگاه زنانه و […]

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *