آموزش و ایده نصب ال ای دی نواری روی دوچرخه + عکس

آموزش و ایده نصب ال ای دی نواری روی دوچرخه

برای زیبایی هرچه بیشتر دوچرخه و نورپردازی آن می‌توان از انواع ال ای دی نواری استفاده کرد. با توجه به شیوه ساخت این ال ای دی‌ها باید به نحوه نصب آن دقت داشته باشید تا بتوانید قسمت‌های مختلف دوچرخه خود را با این ریسه‌های رنگی زیبا کنید. برخی افراد تنها قسمت‌ هایی از دوچرخه را با استفاده از این ریسه‌ها رنگی می‌کنند اما برخی دیگر یک ریسه ال ای دی را به تمامی قسمت‌های دوچرخه می‌چسبانند. استفاده از این ریسه‌ها باعث می‌شود که دید دوچرخه بیشتر شده و از ایجاد تصادفات جلوگیری شود. با ایران آداپتور همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۹۹۱۴۷۱۱۲۹۳۰۲۱۶۶۷۲۸۳۴۳

نصب ال ای دی نواری روی دوچرخه چگونه است؟

اگر بخواهید یک ریسه یا نوار ال ای دی را روی دوچرخه خود نصب کنید باید مراحل مختلفی طی شود از این مراحل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه گیری ریسه مورد نیاز

شما ابتدا باید ریسه مورد نیاز را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید میزان روشنایی مورد نیاز خود را به دست آورید. با توجه به اینکه ریسه ال ای دی قرار است در چه مکان‌هایی از دوچرخه نصب شود باید اندازه‌گیری آن را انجام داد. شما می‌توانید مقدار ریسه را بیشتر در نظر بگیرید تا در هنگام نصب بتوانید قسمت‌های دیگر را نیز با استفاده از آن پوشش دهید. پس از اینکه میزان ریسه موردنیاز خود را تشخیص دادید می‌توانید نسبت به خرید ال ای دی نواری افدام کرده و آن را درقسمت‌های مختلف دوچرخه خود نصب کنید.

تهیه ریسه نواری باکیفیت

یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام نصب ال ای دی نواری به دوچرخه باید به آن توجه داشته باشید تهیه ریسه نواری با کیفیت است. هرچه کیفیت این ریسه‌ها بیشتر باشند می‌توانید از طول عمر بالای آنها بهره‌مند شوید. امروزه استفاده از ریسه‌های رنگی به عنوان نورپردازی خطی طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید از یک مجموعه معتبر مانند ایران آداپتور این ریسه را خریداری کنید تا میزان روشنایی آنها بسیار بالا باشد. پس از خرید ریسه ال ای دی نوبت به نصب آن روی دوچرخه می‌رسد.همچنین شما میتوانید جهت خرید آداپتو poe و انواع شارژر لپ تاپ و شارژر 21 ولت از کارشناسان ایران آداپتور نیز کمک بگیرید.

ایده ال ای دی نواری روی دوچرخه

تمیزکردن محل نصب ریسه

برای نصب ریسه رنگی روی دوچرخه باید محل نصب را به طور کامل تمیز کرد. برای این کار می‌توانید از یک پارچه تمیز کمک بگیرید و ناحیه‌ای که قصد نصب ریسه روی آن را دارید را تمیز و خشک کنید. گاهی اوقات آلودگی‌های روی دوچرخه بسیار زیاد است و باید از مواد شوینده برای از بین بردن کثیفی‌ها استفاده کرد. پس از تمیز کردن سطح کار باید آن را کاملا خشک کنید تا چسب ریسه‌ها روی سطح بچسبد.

ال ای دی نواری برای دوچرخه

نصب ریسه ال‌ ای‌ دی

پس از تمیز کردن سطح دوچرخه نوبت به جدا کردن قسمت نوارچسب ریسه می‌رسد. پشت ریسه‌های رنگی ال ای دی یک چسب قرار گرفته که باید برای نصب آن را جدا کرد. اگر بخواهید متراژ زیادی از ریسه‌ها را بچسبانید کار شما دشوار می‌شود اما برای چسباندن متراژ کم سرعت چسباندن ریسه‌ها بسیار بالاتر است.

برای برداشتن چسب پشتی ریسه عجله نکنید؛ زیرا باز کردن و استفاده مجدد از آن باعث کاهش اثربخشی چسب می‌شود. پس از اینکه ریسه رنگی را روی سطح دوچرخه چسباندید باید قسمت اضافی را قیچی کنید در این زمان دقت لازم را داشته باشید. تا مکانی را برای جدا کردن انتخاب کنید که روی ریسه مشخص شده است.

نصب ال ای دی طرح دار برای دوچرخه

نصب منبع تغذیه

حالا که ریسه‌های رنگی روی دوچرخه چسبیده شدند باید آنها را به یک منبع تغذیه مناسب متصل کرد که می‌تواند یک باتری باشد تا بتوانید بدون نیاز دوچرخه به راحتی این ریسه‌ها را روشن کنید. شما باید برای خرید منبع تغذیه ، ولتاژ ریسه را در نظر بگیرید و با توجه به آن یک منبع تغذیه مناسب را به آن متصل کنید.

یک آداپتور ۱۲ ولت می‌تواند با توجه به ولتاژ ال ای دی‌هایی که در ریسه‌ها وجود دارد یک منبع تغذیه مناسب برای آنها باشد. با توجه به اینکه لامپ ال ای دی نواری میزان مصرف بسیار کمی دارد شما می‌توانید با خرید آداپتور کم هزینه، مدت بسیار طولانی ریسه‌ها یا ال ای دی را روشن نگه دارید.

چرا از ریسه‌های ال‌ ای‌ دی روی دوچرخه استفاده کنیم؟

برای زیبایی دوچرخه یا استفاده از دوچرخه در شب می‌توان از ریسه‌های ال ای دی استفاده کرد. با توجه به اینکه نوارهای ال ای دی نیاز به منبع تغذیه بسیار قوی ندارند و می‌توانند با رنگ‌های مختلف خود باعث دیزاین و زیبایی قسمت‌های گوناگون دوچرخه شوند. زمانی که شما بخواهید از دوچرخه خود در مکان‌های شلوغ استفاده کنید خطرات جدی شما را دنبال می‌کند.

در مکان‌هایی که نور کافی وجود ندارد و یا در هنگام رانندگی در شب استفاده از ریسه‌های رنگی باعث می‌شود که دوچرخه شما به طور واضح دیده شود و بقیه افراد مراقب شما باشند. با توجه به طول عمر بالای ریسه‌های رنگی این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در دوچرخه باشد. نصب ریسه‌های ال ای دی رنگی روی دوچرخه کار بسیار آسانی است و شما می‌توانید در مدت بسیار کوتاهی این کار را انجام دهید. اگر نگران انرژی چراغ‌ها هستید هم می‌توانید از ریسه‌هایی استفاده کنید که باتری دار هستند و نیازی به ایجاد یک منبع تغذیه جدید برای آنها وجود ندارد.

نصب ال ای دی نواری برای دوچرخه

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم امروزه ال‌ ای‌ دی نواری کاربردهای مختلفی دارند. یکی از موارد استفاده و نصب ال ای دی نواری روی قسمت‌های مختلف دوچرخه است. برای دیزاین دوچرخه می‌توان از ریسه‌های ال ای دی استفاده کرد و آنها را به قسمت‌های مختلف چسباند. این کار باعث می‌شود که دوچرخه ظاهر زیبایی پیدا کند و در شب دیده شود. ایران آداپتور خدمات متنوعی در زمینه فروش ریسه‌های ال ای دی و غیره ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات ما با ما تماس بگیرید.

 

آداپتور و شارژر چه فرقی با هم دارند؟

آداپتور و شارژر چه فرقی با هم دارند؟

۱۰ مزیت خرید ال‌ ای‌ دی نواری قابل برش

۱۰ مزیت ال‌ ای‌ دی نواری قابل برش

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *