ایران آداپتور

اخبار جدید از رونمایی آیفون 13

گوشی جدید آیفون به اسم ” آیفون 13 ” رونمایی شد! این رونمایی در تاریخ ۲۳ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه صورت گرفت. به گفته شرکت اپل پیش فروش این گوشی تا روز جمعه 26 شهریور انجام پذیر است و بعد از آن در هفته آینده یعنی 2 مهر ماه معادل (24 سپتامبر) به صورت گسترده عرضه می شود و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

این گوشی فوق العاده منحصر به فرد آیفون دارای ویژگی های شگفت انگیزی می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. گوشی آیفون 13 قرار است که با 4 رنگ جذاب به بازار عرضه شود. یکی از ویژگی های فوق العاده این محصول دارا بودن یک محافظ فوق العاده سخت می باشد.

طراحی ظاهری آیفون 13

ویژگی های آیفون 13

> اگر بخواهیم در مورد طراحی ظاهری این محصول بگوییم میتوان گفت یکی از تغییراتی که در آن به وجود آمده است تغییر سایز ناچ آن می باشد که تقریبا 20 درصد کاهش یافته است. ابعاد صفحه نمایشگر آن 6.7 اینچ (~87.8% نسبت نمایشگر به بدنه) می باشد.

> همچنین این گوشی ازسخت افزار بسیار قوی برخوردار است که تا یک و نیم ساعت دوام بالاتر نسبت به سری های قبلی و ۲۸ درصد روشنایی بیشتر را داراست. آیفون ۱۳ دارای CPU 6 هسته ای است که این س پی یو از سریع ترین CPU ها در بین نمونه های دیگر است.

> پردازشگر گرافیکی این گوشی 5 هسته ای بوده که همین باعث می شود تا ۵۰ درصد سرعت بیشتر را در این گوشی مشاهده نماییم.

خرید آداپتور POE برندهای باکیفیت

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

مشخصات گوشی آیفون 13 پرو مکس

نمایشگر 

بدنه

پلتفرم

حافظه

دوربین آیفون 13 پرومکس

 

ایفون 13 دارای اسپیکر استریو می باشد و از جک 3.5 میلی متری بی بهره است.

باتری

قابلیت ها، شبکه و اتصالات

 

 

بهبود دوربین با لرزشگیر سنسور شیفت

اپل در نمونه قبلی خود ” 12 پرومکس ” از فناوری لرزشگیر سنسور شیفت کمک گرفته بود. این فناوری نیز برای کاربران ایفون 13 در دسترس خواهد بود. این موضوع باعث کیفیت بهتر خروجی ثبت عکس دوربین می شود.

قیمت آیفون 13

شما میتوانید لیست قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ را در زیر مشاهده نمایید. توجه نمایید که این قیمت ها بدون در نظر گرفتن هزینه رجیستری در ایران می باشد.

آیفون 13 مینی

آیفون ۱۳ 

آیفون ۱۳ پرو 

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

آیفون ۱۳ پرو مکس

محتویات داخل جعبه آیفون 13

هنوز اطلاعات دقیقی از محتویات درون جعبه آیفون در دست نیست  ولی انتظار می رود با توجه به جریمه ای که برای نبودن شارژر در گذشته برای شرکت اپل در نظر گرفته شده بود، برای سری جدید این آداپتور ها را قرار دهند. اما با توجه با شایعه هایی که شنیده میشود ممکن است که این سری جدید هم از قاب، هندزفری و شارژر بی بهره باشد.

البته طبق گفت و گو های انجام شده، ممکن است این آیفون از شارژر معکوس پشتیبانی کند.

 

محصولات و مقالات مرتبط : جدیدترین ال ای دی های دنیا  |  پاورسوئیچینگ

خروج از نسخه موبایل