جدید‌ترین تکنولوژ‌ی آداپتور در سال ۲۰۲۲

تکنولوژ‌ی هر روز در حال پیشرفت می‌باشد و متخصصان زیادی برای ساخت لوازم جدید تلاش می‌کنند تا مردم در رفاه باشند‌. یکی از همین لوازم که هر روز در حال پیشرفت می‌باشد، آداپتور‌ ها می‌باشند‌. امروز ما در ایران آداپتور در این مقاله قصد داریم در ‌مورد جدید‌تر‌‌ین تکنولوژی آداپتور‌ها صحبت کنیم‌‌. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید‌.

جدیدترین آداپتور

آداپتور چیست‌؟

آداپتور یک مبدل الکتریکی می‌باشد‌ که از آن برای تبدیل ولتاژهای الکتریکی مختلف استفاده می‌شود‌. این محصول اندازه‌های مختلفی دارند و برای هر وسیله‌ای باید اندازه‌های متناسب آن دستگاه انتخاب شوند‌. آداپتورها بسیار کاربردی بوده و استفاده‌های زیادی از آن‌ها می‌شود‌. این وسایل طرفداران زیادی در پروژه‌های صنعتی دارند و از آن‌ها برای تغذیه‌ی بسیاری از موتورهای بزرگ استفاده می‌شود‌.

همانطور ‌که در قسمت بالا گفته شد معمولا اندازه آداپتور‌ها به ترانسفورماتور‌ بستگی دارد‌‌‌. آداپتورها معمولا جریان و ولتاژ برق متناوب AC و چرخه‌ای را به ولتاژ خطی پایدار مستقیم DC تبدیل می‌کنند.

تکنولوژی آداپتور

انواع مختلف آداپتور‌ها‌

آداپتور‌ها انواع مختلفی داشته و آمپر‌های آن نیز متفاوت می‌باشد‌، آداپتور‌ها چند نوع سوئیچینگ‌، ترانسی و صنعتی هستند‌.

آداپتور‌های سوئیچینگ‌

آداپتور‌ سوئیچینگ‌ دارای یک برد الکترونیکی هست که در درون یک محفظه پلاستیکی عایق سیاه رنگ جای گرفته‌اند. این دسته از آداپتور‌ها برای لوازم خانگی به کار می‌رود.

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۹۹۱۴۷۱۱۲۹۳۰۲۱۶۶۷۲۸۳۴۳

آداپتور‌های ترانسی

آداپتور‌های ترانسی کاملا برعکس سوئیچینگ هستند و اندازه آن‌ها بزرگتر نیز هست. تفاوت مهمی که بین سوئیچینگ و آداپتور ترانسی وجود دارد این است که آداپتور‌های سوئیچینگ دارای ولتاژ دقیق ترس نسبت آداپتور‌های ترانسی هستند.

آداپتور‌های صنعتی

آداپتور‌های صنعتی دارای روکش بودن و بسیار مقاوم هستند و دارای جریان باطری بالایی هستند‌. همانطور‌ که از اسم این آداپتور پیداست این وسیله در صنایع بزرگ بسیار پر کاربرد است‌‌. در آداپتور‌ها دو مشخصه‌ فنی وجود دارد که دارای اهمیت است‌.

 

POE Splitter

مهم‌ترین ویژگی‌های فنی آداپتور‌ها‌

در آداپتور‌ها باید به دو مورد مهم فنی اشاره کرد. این دو ویژگی مهم شدت جریان و ولتاژ خروجی می‌باشد‌، که بسیار مهم بوده و اگر این دو مورد دچار اشکال شوند صدمه جبران‌ناپذیری به دستگاه‌های دیگر وارد می‌کنند پس یکی از نکات در هنگام خرید آداپتور‌ها دقت به ویژگی‌های فنی آن می‌باشد‌. در بسیاری از مواقع در استفاده از این وسیله اشتباهاتی رخ می‌دهد که غیر قابل جبران است‌. بسیاری از افراد به اندازه ولتاژ آداپتور دقت نکرده و از آن برای وسایلی که ولتاژ برق بیشتری دارد، استفاده می‌کنند که این باعث آسیب رسیدن به آداپتور و همچنین لوازم دیگر نیز می‌شود‌.

کاربرد آداپتور‌ها

آداپتور‌ها کاربرد‌های بسیار زیادی داشته و منابع تغذیه دیگر بسیار به صرفه‌تر و بهتر می‌باشند‌‌‌. این محصولات می‌توانند روی دستگاه‌های مختلف مانند لپ‌تاپ‌ها‌، موبایل‌ها، اسپیکر‌ها‌، پرینتر‌ها، کارتخوان‌ها و مبدل‌های صوتی و تصویری مانند مبدل VGA و مبدل‌های دیگری نیز می‌باشد‌‌.

آداپتور های جدید اپل

اداپتور‌های جدیدی که در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شدند

جدیدترین اداپتور‌هایی که تا الان وارد باز شده‌اند آداپتور برند اپل است که کارایی آن بسیار زیاد می‌باشد.‌‌‌  آداپتور جدید 30 وات اپل احتمالاً یک نسخه کوچک‌تر و سبک‌تر از نسخه فعلی Type-C بوده که با جدیدترین مک‌بوک اپل ارائه شده است. این آداپتور شارژر قابلیت‌های بسیار خوبی داشته و باعث سریع شارژ شدن گوشی نیز می‌شود‌. این آداپتور از فناوری نیترید گالیم با فرمول شیمیایی GAN بهره خواهد برد که باعث می‌شود این آداپتور کوچک‌تر، سبک‌تر و بازدهی بیشتری نسبت به شارژرهای سیلیکونی داشته باشد.

همانطور که می‌دانید شرکت اپل حساسیت زیادی روی محصولات خود دارد و هر روز سعی می‌کند کیفیت محصولات خود را ارتقا ببخشد‌. اپل در آداپتور‌های خود نیز حساسیت بسیار زیادی به خرج داده است‌؛ همچنین آداپتور‌های که از استاندارد PD پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند هر دستگاهی را شارژ کنند‌. تمامی آداپتور‌های اپل با خروجی USB-C مانند آداپتور آیفون یا آداپتور مک بوک دارای استاندارد PD هستند.  بدنه این آداپتور بسیار مقاوم بوده و از انتقال گرما به دستگاه جلوگیری می‌کند. این آداپتور بسیار کوچک بوده و در همه‌ مکان‌ها جا می‌شود‌.

آداپتور‌های برند سامسونگ نیز بسیار مقاوم هستند و طرفداران زیادی نیز دارند. قیمت آن مناسب بوده و برای بیشتر لوازم به کار می‌رود. آداپتور‌های برند SBE نیز تقریبا جدید بوده و کارایی آن نیز بالا می‌باشد و می‌تواند با سامسونگ رقابتی داشته باشد.

آداپتور چدید اپل

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

خرید آداپتور‌‌

اگر قصد خرید آداپتور‌ و یا شارژر لپ تاپ را داربد می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر سر زده و خرید خود را انجام دهید همچنین شما می‌توانید غیر‌حضوری نیز خرید خود را انجام دهید. در خرید‌های خود تمام جوانب را در نظر بگیرید. آداپتور‌ خود را امتحان کرده و از کار‌کرد آن مطمئن شوید تا از خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود‌، بعد از خرید تمام نکات مهم آن را خوانده و سپس از آن استفاده نمایید‌. همچنین میتوانید پس از مشاوره با کارشناسان سایت ایران آداپتور یک آداپتور مطمئن را خریداری کرده و با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

قیمت آداپتور

قیمت آداپتور‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد و قیمت آن‌ها بنا‌ به اندازه‌، ولتاژ‌، کارایی و برند آن‌ها وابسته است. هر چقدر اندازه آن‌ها بزرگتر و ولتاژ آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند‌. عواملی مانند برند نیز روی قیمت این محصول دخیل هست. هر چقدر برند این محصول معروف‌تر و پر‌طرفدار‌تر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

خرید آداپتور

سخن پایانی‌

آداپتورهای کاربرد‌های فراوانی داشته و در بسیاری از منازل یافت می‌شوند؛ چراکه‌ کمتر کسی است که در خانه از شارژ‌رهای گوشی استفاده نکرده باشد. آداپتور‌ها محصولاتی با کیفیت و با برند‌ها و قیمت‌های مختلف هستند. برای تهیه این محصول می‌توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ایران آداپتور ارتباط برقرار کنید.

 

پرفروش ترین آداپتور ها :

 

                  آداپتور 6 ولت 1 آمپر

آداپتور 18 ولت 3 آمپر

           آداپتور 18 ولت 3 آمپر

 

مزایا و معایب ال ای دی نواری

مزایا و معایب ال‌ ای‌ دی نواری

نحوه تست ولتاژ آداپتور با مولتی متر

نحوه تست آداپتور با مولتی متر

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *