مزایا و معایب ال‌ ای‌ دی نواری

مزایا و معایب ال ای دی نواری

با خرید لامپ ال ای دی می‌توان فضای زیبا و جذابی را در محیط‌های مختلف منزل و محل کار به وجود آورد. از آنجایی که نوارهای ال ای دی تنوع بسیار زیادی در تولید دارند، به عنوان یک ابزار روشنایی در محل کار و ویترین فروشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به اینکه هر محصولی دارای مزایا و معایب مختلفی است و لامپ ال ای دی نواری نیز از این قضیه مستثنی نیست و ال ای دی های نواری در کنار مزایای زیاد خود با معایبی نیز همراه هستند. اگر می‌خواهید با مزایا و معایب این محصول آشنا شوید و اطلاعات کاملی از آن به دست آورید این مطلب را از دست ندهید.

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۹۹۱۴۷۱۱۲۹۳۰۲۱۶۶۷۲۸۳۴۳

نوار ال‌ ای‌ دی چیست؟

نوارهای ال ای دی از چندین لامپ ال ای دی کوچک که در کنار یکدیگر روی یک نوار قرار گرفته‌اند، به وجود می‌آیند. این نوارها تنوع بالایی در رنگ و اندازه دارند و برای محیط‌های مختلف هم مناسب هستند. برای ایجاد نور مخفی در سقف یا ایجاد یک فضای رمانتیک در منزل، می‌توان از نوارهای ال ای دی استفاده کرد. در صورتی که بخواهید نور ساطع شده از این نوارها بسیار زیاد باشد، باید از نوعی استفاده کنید که دارای لامپ‌های کوچک و بزرگ‌تری هست.

رنگبندی متنوع این نوارها و روشن و خاموش شدن آنها با شکل‌های مختلف، باعث شده که بتوان از آنها در کافه و رستوران‌ها نیز استفاده کرد. با توجه به کیفیت بالا و طول عمر زیادی که این نوارها دارند می‌توان از آنها در ویترین فروشگاه‌ها نیز استفاده کرد. نوارهای ال ای دی در متراژ‌های بسیار زیاد نیز به فروش می‌رسند و در هنگام خرید خود باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. یکی از نکات مهم برای خرید این محصول توجه به میزان مصرف برق و شاخص رنگ آنها است.

خرید ال ای دی نواری

جهت خرید انواع ال ای دی از جمله ال ای دی کلاهی، ال ای دی خطی و ال ای دی اوال تماس بگیرید

مزایای نوارهای ال‌ای‌دی

نوارهای ال ای دی دارای مزایای بسیار زیادی هستند و با استفاده از آنها می‌توانید یک محیط بسیار زیبا و دلنشین را به وجود آورید. از مزایای این نوارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طول و اندازه منعطف

یکی از مزیت‌های این نوار‌ها انعطاف در طول به اندازه آنها است. با توجه به اینکه این نوارها در ابعاد مختلفی در بازار به فروش می‌رسند به راحتی می‌توان با توجه به فضای مورد نیاز از یک نوار مناسب استفاده کرد.

امکان کنترل از راه دور

نوارهای ال ای دی قابل کنترل از راه دور را داشته و شما می‌توانید حالت‌های مختلف آن را تغییر دهید. تغییر دادن حالت‌های روشن و خاموش شدن نوارها باعث می‌شود که جذابیت آنها دوچندان شود.

تنوع در شکل و رنگ

از دیگر مزایای ال ای دی نواری می‌توان به تنوع در شکل و رنگ اشاره کرد و می‌توان به راحتی انواع آنها را با توجه به سلیقه شخصی انتخاب کرد. نوارهای ال ای دی قابل ست کردن با دکوراسیون نیز هستند. با توجه به رنگ، اندازه و شکل‌های مختلفی که در نوارهای ال ای دی وجود دارد، شما می‌توانید بهترین نوار را برای خودتان انتخاب کند.

مزایای نوارهای ال‌ای‌دی

نصب ساده و آسان

یکی دیگر از مزیت‌های مهم نوارهای ال‌ای‌دی که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کنند، نصب و راه‌اندازی ساده و آسان آنها است. از آنجایی که نوارها با خاصیت انطاف پذیری بالا تولید می‌شوند به راحتی به شکل‌های گوناگونی تبدیل شده و در فضاهای مختلف قابل استفاده هستند. در زوایای ۹۰ درجه نورهای مخفی می‌توان این نوارها را به راحتی نوارها را قرار داد.

طول عمر بالا

از آنجایی که ریسه‌های ال ای دی با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند، طول عمر بسیاری داشته و این مورد نیز به عنوان یکی از مزیت‌های مهم آن شناخته می‌شوند. اگر شما از این نوارها به درستی مراقبت کنید، می‌توانید سالیان متمادی آنها را به کار بگیرید. با توجه به اینکه همه منابع نوری با گذشت زمان، قدرت نوری خود را از دست می‌دهند این ریسه‌ها نیز همینطور هستند، اما به طور کلی طول عمر آنها بالا است.

 ضد آب بودن نوارهای ال‌ای‌دی

یکی از ویژگی‌های نوارهای ال ای دی که به عنوان مزیت شناخته می‌شود ضد آب بودن این محصول است. این نوارها مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و می‌توان در محیط‌های باز نیز از آنها استفاده کرد.

ال ای دی نواری ضدآب

معایب نوارهای LED

هر محصول تولید شده در کنار مزایای زیادی که دارد معایبی هم دارد که می‌توان از آنها چشم پوشی کرد. نوارهای ال ای دی نیز همینطور هستند و معایب آن شامل موارد زیر می‌شوند:

تأثیر فضای محیط بر عمر ال ‌ای ‌دی

دمای محیطی که نوارها در آن قرار می‌گیرند در طول عمر ال ‌ای ‌دی‌ها تاثیر زیادی می‌گذارند. در آب و هوای بسیار گرم ریسه‌ها طول عمر کمتری پیدا می‌کنند.

وابستگی چراغ‌های ال‌ای‌دی

یکی از عیب‌های مهم نوارهای ال ای دی وابسته بودن تک تک چراغ‌های آن به یکدیگر است. در صورتی که یکی از چراغ‌ها آسیب ببیند باعث سوختن تمام‌های چراغ‌های ال ای دی می‌شود. اگر روشنایی یکی از لامپ‌ها نیز کاهش پیدا کند در روشنایی کلی این نوار تاثیر خواهد گذاشت.

ال ای دی نواری و خرید آن

مشاهده و خرید آداپتور ، آداپتور poe و شارژر لپ تاپ از سایت ایران آداپتور

قیمت بالا

یکی دیگه از معایب این نوارها قیمت بالای آنها در برابر با دیگر ابزارهای روشنایی است. از آنجایی که میزان مصرف انرژی در آنها کم است به راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد. شما در هنگام خرید ال‌ای‌دی نواری می‌توانید با انتخاب روش غیر حضوری و یک فروشگاه معتبر هزینه خرید این محصول را کاهش داده و این محصول را با یک قیمت مشخص و مناسب خریداری کنید.

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم با استفاده از نوارهای ال‌ ای‌ دی می‌توان جذابیت‌ های بیشتری به محیط‌های مختلف منزل و محل کار بخشید. در صورتی که بخواهید یک محیط رمانتیک را در منزل خود به وجود آورید، می‌توانید از انواع نوار ال ای دی استفاده کنید. این نوارها دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. از آنجایی که معایب نوارهای ال ای دی نسبت به مزایای آن بسیار ناچیز هستند، می‌توان از معایب آن چشم پوشی کرد. در هنگام خرید این محصول به نکات مختلفی توجه کنید تا بتوانید با توجه به نیاز خود آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. ما در ایران آداپتور آماده‌ایم تا با ارائه بهترین محصولات و خدمات یاری‌گر شما باشیم؛ برای دریافت مشاوره می‌توانید همین الان با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

نحوه تست ولتاژ آداپتور با مولتی متر

نحوه تست آداپتور با مولتی متر

علت افزایش ولتاژ منبع تغذیه سوئیچینگ

علت افزایش ولتاژ منبع تغذیه سوئیچینگ

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *