کاربرد و نحوه استفاده از ال ای دی نواری چسبی

کاربرد و نحوه استفاده از ال ای دی نواری چسبی

کاربرد و نحوه استفاده از ال ای دی نواری چسبی

ال ای دی نواری چسبی را می‌توانیم جزء کاربردی‌ترین و جدیدترین نوع ال ای دی‌های رشته‌ای و ریسه‌ای رنگی معرفی کنیم که در واقع نوعی نوار صادر کننده نور دیودی هستند که خاصیت چسبندگی بالایی دارند. به طور معمول این نوارهای نورانی را در فواصل منظم روی یک ساختار فلزی مونتاژ می‌کنند و پس از اتصال و نصب این ال ای دی‌ها به برق، ریسه‌ها به شکل خطی روشن می‌شوند که همین موضوع سبب افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری آنها شده است. امروزه بسیاری از افراد در قسمت‌های مختلف ساختمان از این ریسه‌های نورانی نواری استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید با کاربرد و نحوه استفاده  از ال ای دی نواری چسبی آشنا شوید بهتر است تا پایان این مقاله از ایران آداپتور همراه ما باشید.

خرید ال ای دی نواری

جهت خرید ال ای دی در رنگ های مختلف و انواع ال ای دی خطی ، ال ای دی کلاهی کلیک کنید.

مهم‌ترین کاربردهای ال ای دی نواری چسبی

به دلیل داشتن تنوع رنگ و زیبایی و جذابیت ظاهری فراوان، امروز LED نواری چسبی دارای کاربردهای زیادی است که در ادامه آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • محیط‌های تجاری و صنعتی

انواع ریسه ال ای دی نواری چسبی دارای رنگ‌های جذاب و منحصر به فردی هستند که همین موضوع باعث شده است امروزه در محیط‌های تجاری و صنعتی برای زیباسازی محیط و جلب نظر مشتریان و مراجعه کنندگان از آنها استفاده شود.

  • روی دیوار و در مسیر باغ و ویلا

برای برجسته سازی نمای بیرونی ساختمان و افزایش زیبایی دیوار باغ یا ویلا در طول مسیر نیز، می‌توان از ال ای دی نواری در رنگ‌های مختلف و چشم نواز استفاده کرد.

ال ای دی نواری در باغ

  • محیط داخلی خانه

امروزه برخی از افراد در محیط داخلی خانه برای تزیین قسمت‌های مختلف منزل از جمله اتاق خواب یا اتاق نشیمن از این ال ای دی‌های نواری نورانی استفاده می‌کنند.

  • دور آینه

برای تزیین اطراف آینه نیز استفاده از این ریسه‌های ال ای دی کاربرد زیادی دارند و قرار دادن آنها اطراف آینه اتاق نشیمن، اتاق خواب یا حتی حمام سبب ایجاد یک هاله نور زیبا و افزایش درخشندگی و زیبایی محیط می‌شود.

  • داخل کافی شاپ‌ها

امروز شاهد استفاده از ال ای دی نواری چسبی در کافی شاپ‌ها یا کافه‌ها هستیم که این کار می‌تواند فضای آنها را زیباتر و دوستانه‌تر کند.

  • نرده پله‌ها

استفاده از ریسه‌های نورانی روی نرده‌ها علاوه بر اینکه باعث افزایش ایمنی بیشتر می‌شود می‌تواند نقش موثر و مهمی در زیباتر کردن راه پله‌ها نیز داشته باشد.

ال ای دی نواری در راه پله

چگونگی استفاده از ال ای دی نواری چسبی

در مورد نحوه و چگونگی استفاده از ال ای دی نواری چسبی باید بگوییم که اتصال این ریسه‌ها بسیار راحت است به طوری که شما می‌توانید نوار را به داخل کانکتور کشیده و پس از آن کانکتور را به منبع تغذیه وصل کنید. علاوه بر این، می‌توانید سیم‌ها را به نوار مخصوص لحیم کنید که این کار سبب افزایش جریان و ایجاد اتصال پایدارتر می‌شود. به طور کلی هر روشی را که انتخاب می‌کنید باید اطمینان یابید که نوار شما در امتداد نقاط تعیین شده برش خورده تا در نهایت چراغ‌های این ریسه کار کند.

چگونگی استفاده از ال ای دی نواری چسبی

نکات مهم هنگام خرید ال ای دی نواری چسبی

یکسری نکات مهم هنگام خرید ال ای دی نواری چسبی وجود دارد که شما باید آنها را در اولویت قرار دهید؛ این نکات عبارت است از:

  • تعداد چراغ‌های ای ال ای دی استفاده شده در هر ریسه نواری را در نظر گرفته و آن را مناسب مکانی که قصد استفاده دارید، خریداری کنید.
  • حتماً از میزان ولتاژ مصرفی ریسه نواری اطلاع پیدا کرده و سپس محصولی را خریداری کنید که مصرف کمتری دارد.
  • از سالم بودن و کار کردن تمامی چراغ‌های ال ای دی روی ریسه نواری چسبی اطمینان پیدا کرده و سپس محصول باکیفیت را خریداری کنید.
  • در صورتی که اقدام به خرید ال ای دی نواری چسبی به صورت آنلاین و غیر حضوری می‌کنید این محصول را از یک فروشنده با اصالت و شناخته شده سفارش دهید.
  • به رنگ نور ریسه‌ها دقت کرده و رنگی مناسب محیط مورد نظر خریداری کنید؛ برای مثال اگر این ریسه‌ها را برای منزل می‌خواهید معمولاً رنگ‌های خنثی گزینه بهتری هستند.

نصب ال ای دی نواری دور آینه

محصولات پرفروش ایران آداپتور : شارژر ، شارژر لپ تاپ و شارژر لیتیومی ، آداپتور

سخن پایانی

ال ای دی نواری چسبی یک نوار طولانی از تعدادی لامپ LED کوچک و نورانی است که نقش مهمی در تامین نور و روشنایی قسمت‌های مختلف ساختمان‌ها دارد. شما می‌توانید در ابتدا کاربرد و نحوه استفاده از این ریسه‌های LED را در نظر گرفته و سپس بهترین محصول را بر اساس مکان مورد نظر و سلیقه خود خریداری کنید. اگر به دنبال یک راه کم هزینه و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت قسمت‌های داخلی یا خارجی محیط هستید، پیشنهاد ما به شما خرید ال ای دی نواری است.شما میتوانید جهت مشاوره و خرید از طریق شماره های درج شده در سایت اقدام نمایید.

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۹۹۱۴۷۱۱۲۹۳۰۲۱۶۶۷۲۸۳۴۳

سوالات متداول

  1. مهم‌ترین کاربردهای ال ای دی نواری چسبی چیست؟

از این ریسه‌های نورانی می‌توان برای تزیین قسمت‌های مختلف ساختمان استفاده کرد. همچنین این ریسه‌ها نقش مهمی در جلب نظر مشتری و خریداران در مکان‌های مختلف مانند ساختمان‌های تجاری یا کافه‌ها و کافی شاپ‌ها دارند.

  1. هنگام خرید ریسه LED نواری بهتر است کدام رنگ آن را انتخاب کنیم؟

در حال حاضر ریسه‌های ال ای دی نورانی دارای رنگ‌های متنوع و جذابی هستند که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود هر کدام از رنگ‌ها را انتخاب کنید. معمولاً رنگ‌های خنثی گزینه بهتری برای محیط داخلی ساختمان و رنگ‌های شاد یا تند گزینه مناسب‌تری برای محیط بیرون از ساختمان هستند.

مزایا و معایب ال ای دی نواری

مزایا و معایب ال‌ ای‌ دی نواری

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *