10 ایده دیزاین اتاق گیم + عکس

10 ایده دیزاین اتاق گیم

دیزاین اتاق گیم کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد و شما می‌توانید با کمی خلاقیت، از ایده‌های مختلف برای دیزاین این اتاق استفاده کنید. برخی از گیمرها هم از طراحانی ماهر و کاربلد برای دیزاین اتاق خود استفاده می‌کنند که این هم اقدامی هوشمندانه می‌تواند باشد. یک نورپردازی عالی، استفاده از رنگ‌بندی درست و بسیاری از موارد اینچنینی دیگر را باید در دیزاین اتاق بازی در نظر گرفت.در این مقاله از سایت ایران آداپتور ایده هایی برای تزئین اتاق گیم و تعداد بسیار زیادی عکس اتاق گیمینگ با چیدمان مختلف را باهم مرور خواهیم کرد.

ایده های مختلف برای اتاق گیم

ایده های خلاقانه دیزاین اتاق گیم

امروزه ایده‌های زیادی برای دیزاین اتاق گیم وجود دارند. اینکه اتاق گیم به چه صورت طراحی و دیزاین شود به یکی از نیازهای اساسی گیمرها تبدیل شده است. اتاق گیم محلی برای استرس‌زدایی بوده و باید گیمر در آن تمرکز بالایی داشته باشد. به همین خاطر از اهمیت دیزاین این اتاق هرچقدر بگوییم کم گفته‌ایم. در ادامه به بررسی اجمالی 10 ایده برتر برای طراحی اتاق بازی خواهیم پرداخت.

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۹۹۱۴۷۱۱۲۹۳۰۲۱۶۶۷۲۸۳۴۳

1.     استفاده از اشیاء صنعتی

امروزه یکی از ایده‌های پرطرفدار برای دیزاین اتاق گیم استفاده از اشیاء و وسایل صنعتی است. از جمله وسایل صنعتی که می‌توان نام برد چوب، بتن، آجر و… است. البته سطوح فلزی را هم بی‌انصافی است اگر نادیده بگیریم. بسیاری از گیمرها از تیرهای چوبی و دیوار بتنی در دکوراسیون اتاق گیم خود استفاده می‌کنند؛ چراکه جلوه جذاب و شیکی را به محیط می‌بخشند.

اتاق گیمینگ ایرانی

2.     استفاده از گیاهان سرسبز و پرشاخ و برگ

استفاده از گیاهان پرشاخ و برگ یکی از ایده‌های خلاقانه برای طراحی و دیزاین اتاق گیم است. بسیاری از طراحان از کندوهای درختی به عنوان صندلی گیمر استفاده می‌کنند. استفاده از گیاهان رونده و سرسبز در فضای اتاق گیمر می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد. به هرحال، گیمر در مکانی قرار دارد که باید به هوای تازه هم دسترسی داشته باشد که در کوتاه مدت احساس خستگی نکند. گیاهان بهترین گزینه برای تأمین هوای تازه در محیط هستند.

اتاق گیمینگ پسرانه

مشاهده و خرید آداپتور ، آداپتور poe و شارژر لپ تاپ از سایت ایران آداپتور

3.     سبک کژوال

یکی از پرطرفدارترین سبک‌های دکوراسیون داخلی بدون شک کژوال است. بدین ترتیب که برای دیزاین اتاق گیم با این سبک، شما باید از رنگ‌بندی‌های خنثی معمولاً بیشتر استفاده کنید. دیزاین به این شکل هزینه بسیار کمی را برآورد می‌کند و به همین دلیل هم بسیار پرطرفدار است. استفاده از صفحه نمایش بک لیت باعث ایجاد فضایی درام گونه می‌شود و توصیه ما این است که یک مبل راحتی را هم برای اتاق گیم خود با این سبک دیزاین قرار دهید.

اتاق گیمری

4.     استفاده از مشکی مات

رنگی مانند مشکی مات را نباید دست کم بگیرید؛ چراکه برای فضاهای محدود اتاق گیم بهترین گزینه است. البته ناگفته نماند که امروزه بسیاری از پالت رنگی مونوکروم هم در این شرایط استفاده می‌کنند. رنگ مشکی اتاق باعث مشاهده یک فضای بهینه شده و از نامرتبی اتاق هم جلوگیری به عمل می‌آورد.

عکس اتاق گیم

5.     تمرکز نور روی فضای بازی

اینکه شما فضای بازی خود را در اتاق با یک نورپردازی خاص به نمایش بگذارید، یک ایده کاملاً خلاقانه می‌تواند برای دیزاین اتاق گیم باشد. در این شرایط استفاده از طیف رنگی خاکستری را نباید از یاد برد. برخی از گیمرها از ال ای دی نواری هم استفاده می‌کنند که جلوه بسیار جذابی را به نمایش می‌گذارند.

عکس اتاق گیمینگ پسرانه

6.     استفاده از آثار هنری مربوط به گیمینگ

نحوه چینش وسایل در طراحی اتاق گیم بسیار موضوع مهمی است. ما برای دیزاین این اتاق از آثار هنری مربوطه هم می‌توانید استفاده کنید. بدین ترتیب که تابلوهایی را خریداری کنید که به گیمینگ مربوط بوده و با دیدن آن‌ها بتوانید انرژی خود را در حین بازی دوچندان کنید. این خود یکی از ایده‌های بسیار ترغیب کننده برای طراحی اتاق دیزاین گیم است.

عکس اتاق گیمری

7.     استفاده از قفسه های چوبی

شما اگر از قفسه‌های چوبی در داخل اتاق گیم خود استفاده کنید و روی قفسه‌ها را با ریسه‌های ال ای دی تزیین کنید، نمای فوق‌العاده جالبی را می‌توانید به نمایش بگذارید. ریسه‌های نوری زرد یا بنفش همیشه بهترین گزینه به شمار می‌آیند که برای دیزاین اتاق بازی پیشنهاد می‌شوند.

ایده تزئین اتاق گیم

8.     استفاده از چراغ های توکار

استفاده از چراغ‌های توکار برای جلوه هرچه بیشتر کلکسیون وسایل بازی می‌تواند اقدامی هوشمندانه باشد. در دیزاین اتاق گیم قطعاً نورپردازی بسیار مبحث مهمی است که به واسطه یک نورپردازی درست و به جا می‌توان زیبایی اتاق بازی را چند برابر نشان داد.

عکس اتاق گیمینگ

9.     بازی با رنگ ها

از لحاظ روانشناسی رنگ‌ها هم انرژی خاص خود را به رخ می‌کشند. به همین خاطر، در طراحی دکوراسیون اتاق بازی استفاده از رنگ‌هایی با پایه خاکستری خنثی بسیار توصیه می‌شود که البته بسیاری از رنگ‌های گرم را می‌توان با خاکستری به سادگی ترکیب کرد. استفاده از رنگ‌های نارنجی، زرد و رنگی که کمی متمایل به آبی و بنفش باشد هم برای طراحی اتاق بازی توصیه مناسبی می‌تواند باشد.

اتاق گیم نورپردازی

10.  استفاده از فضای نگهداری

برای دیزاین اتاق گیم باید فضایی را هم در نظر گرفت که محلی مناسب برای نگهداری بسیاری از وسایل و تجهیزات باشد. اینکه سیم‌ها در معرض دید نباشند بسیار موضوع مهمی به شمار می‌آید. معمولاً جایگذاری کمد و قفسه را نباید دست کم گرفت که بتوان به واسطه آن‌ها به سادگی به نگهداری وسایل گیمینگ پرداخت.

دیزاین اتاق گیم

سخن پایانی

همانطور که گفته شده ایده‌های زیادی برای دیزاین اتاق گیم وجود دارد که به صورت مختصر ولی مفید به بررسی 10 ایده برتر پرداختیم. استفاده از یک طیف رنگی مناسب را باید در هر نوع دیزاین اتاق بازی موضوع مهم در نظر گرفت؛ چراکه رنگ‌ها تأثیر چشمگیری روی ذهن افراد می‌گذارند. استفاده از آثار هنری مربوط به انواع بازی، استفاده از المان‌های طبیعی و گیاهی و … همگی جزء اقداماتی هستند که دیزاین‌های فوق العاده‌ای را برای اتاق گیم رقم می‌زنند.همچنین شما میتوانید جهت تهیه انواع لوازم دیزاین اتاق گیم از جمله : ال ای دی نواری ، ال ای دی کلاهی، ال ای دی خطی و ال ای دی اوال از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ایران آداپتور در ارتباط باشید.

مزایا و معایب ال ای دی نواری

مزایا و معایب ال‌ ای‌ دی نواری

نحوه تست ولتاژ آداپتور با مولتی متر

نحوه تست آداپتور با مولتی متر

2 نظر در "10 ایده دیزاین اتاق گیم + عکس"
  • چه ایده های قشنگی دیزاین اتاق گیم توی ایران خیلی هنوز جا نیوفتاده ولی اینایی که گذاشتید عالی بود

    • خوشحالیم که راضی بودید

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *