۵ نکته مهم که پیش از خرید ال‌ ای‌ دی نواری باید بدانید

نکات خرید ال ای دی نواری

لامپ ال ای دی نواری این روزها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و برای زیبایی هرچه بیشتر محل کار یا قسمت‌های گوناگون منزل می‌توان از انواع آن استفاده کرد. این نوارها نصب بسیار آسانی دارند و به دلیل قیمت مقرون به صرفه و مورد مناسب خود یکی از روش‌های مناسب برای تغییر دکوراسیون هستند. اگر به نکات مهم پیش از خرید ال ای دی نواری توجه داشته باشید، این ال ای دی ها می‌توانند باعث زیبایی هرچه بیشتر محیط مورد نظر شما شوند. تنوع در تولید ال ای دی‌ ها و میزان نور متفاوت آنها باعث شده که برای مکان‌های مختلف از انواع آنها استفاده کرد. اگر می‌خواهید با نکات مهم پیش از خرید ال ای دی نواری آشنا شوید با ما همراه باشید.

میزان لومن ال‌ای‌دی نواری

با توجه به اینکه شما بخواهید ال ای دی نواری را در کدام قسمت از منزل و یا محیط کار خود مورد استفاده قرار دهید باید به میزان لومن آن توجه داشته باشید. واحد اندازه‌گیری نور یا همان لومن میزان شدت نور را مشخص می‌کند. اگر واحد اندازه‌گیری نور در یک ال ای دی بسیار زیاد باشد باعث ساطع کردن نور شدید در یک محیط می‌شود. اگر شما بخواهید محیط شما با نور بسیار کم ال ای دی زیبا شود، می‌توانید از لومن پایین‌تر استفاده کنید. لومن باعث شفاف سازی میزان مصرف برق نوارهای ال‌ ای‌ دی نیز می‌شود. هرچه یک نوار ال‌ ای‌ دی لومن بیشتری داشته باشد یعنی میزان مصرف آن بالاتر است و باید هزینه‌های زیادی برای برق مصرفی خود بپردازید.

خرید ال ای دی نواری مهتابی

خرید ال ای دی نواری مهتابی 5050

توجه به جذابیت بصری

دومین نکته‌ای که پیش از خرید نوارهای ال ای دی باید به آن توجه داشته باشید جذابیت بصری این نوارها است. از آنجایی که نوارهای ال ای دی کوچک و جمع و جور هستند میتوان آنها را پنهان کرد و از نور زیبای آنها بهره‌مند شد. جذابیت بصری نوارها باعث شده که بتوان از آنها برای اطراف آینه حمام، قسمت‌های بالای تخت و دکوراسیون دیوارها نیز استفاده کرد. در برخی از منازل از نور مخفی استفاده می‌شود که قسمت سقف قرار می‌گیرند.

با توجه به اینکه نوارها در کدام قسمت به کار روند می‌توان از رنگ‌های مختلف آنها استفاده کرد. در برخی از موارد، نوارهای ال ای دی به صورت چند رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. روشن و خاموش شدن نوارهای ال‌ای‌دی نیز با یکدیگر متفاوت است‌ برخی از این نوارها به صورت ثابت باقی می‌مانند اما برخی دیگر با روشن و خاموش شدن جلوه بیشتری به محیط می‌بخشند.

نور کم ال‌ ای‌ دی نواری

پیش از خرید ال ای دیی‌های نواری می‌توانید به میزان نور آنها نیز توجه داشته باشید. نور کم ال ای دی به عنوان یکی از جذابیت‌های آن شناخته می‌شود. اگر شما می‌خواهید نوارها را در مکانی قرار دهید که یک منبع نور قوی وجود داشته باشد باید به میزان نورال‌ای‌دی نیز توجه کنید. برای مکان‌های کم نور مانند می‌توانید ازچراغ‌های ال ای دی برای زیبایی هرچه بیشتر محیط و رمانتیک شدن آن استفاده کنید. در برخی از منازل برای رمانتیک شدن اتاق غذاخوری از نوارهای ال ای دی در قسمت‌های مختلف استفاده می‌شود. نور کم این نوارها باعث می‌شود که یک فضای رمانتیک و صمیمی ایجاد شود و بتوان با آرامش بیشتر در آن مکان قرار داشت.

خرید ال ای دی نواری

مشاهده و خرید آداپتور ، آداپتور poe و شارژر لپ تاپ از سایت ایران آداپتور

کارآمد بودن نوارهای ال‌ای‌دی

چهارمین نکته و یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید نوارهای ال ای دی باید به آن توجه داشته باشید کارآمد بودن این محصول است. این چراغ‌ها عمر طولانی دارند و استفاده از آنها باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. از آنجایی که صرفه‌جویی در مصرف انرژی اهمیت بسیار زیادی داشته و می‌توان با استفاده از این نوارها این کار را به خوبی انجام داد به شما توصیه می‌کنیم که حتماً برای تزیین و زیبایی قسمت‌های مختلف منزل و محل کار خود از انواع نوار ال ای دی استفاده کنید.

حتی اگر شما سایزهای بزرگ این نوارها را مورد استفاده قرار دهید باز هم در مقایسه با استفاده از لامپ‌های دیگر مصرف برق کمتری دارند. اگر بتوانید نام‌های ال ای دی را با کیفیت بالا و یک برند معتبر خریداری کنید می‌توانید از طول عمر بالای آنها نیز برخوردار شوید. انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید به شما کمک می‌کند تا از مزایای بسیار مهم نوارهای ال‌ای‌دی بهره‌مند باشید.

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۹۹۱۴۷۱۱۲۹۳۰۲۱۶۶۷۲۸۳۴۳

توجه به دمای رنگ

آخرین و پنجمین نکته‌ای که پیش از خرید نوارهای ال ای دی باید به آن توجه کنید دمای رنگ این نوارها است. دمای رنگ با درجه کلویناندازه‌گیری می‌شود و به منظور دمایی است که از نوارهای ال ای دی ساطع می‌شود. هرچه نوارها دمای بیشتری داشته باشند رنگ مایل به سفید و یا آبی هستند و به عنوان رنگ سرد شناخته می‌شوند. نوارهای گرم یعنی رنگ آنها مایل به نارنجی و زرد بوده و دمای پایینی دارند. با توجه به دمای مختلفی که در رنگ‌های گوناگون انواع ال‌ای‌دی وجود دارد، می‌توانید از آنها برای محیط‌های مختلف استفاده کنید.

اگر نیاز به یک محیط گرم و دلنشین دارید باید از نوارهای گرم کمک بگیرید و اگر می‌خواهید یک محیط سرد را به وجود آورید باید از نوارهای سرد استفاده کنید. تنوع در دمای رنگ این نوارها باعث شده که بتوان با استفاده از انواع مختلف آنها فضاهای گوناگونی را به وجود آورد. دمای رنگ با CCT شناخته می‌شود و محفف عبارت Correlated Color Temperature است.

 

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم در هنگام خرید انواع ال ای دی نواری باید به نکات مختلفی توجه داشت. از آنجایی که ال ای دی ها با تنوع بسیار زیادی در سایز، رنگ و میزان مصرف برق تولید می‌شوند می‌توانید با توجه به نیازی که دارید از انواع آن استفاده کنید. نوارهای ال‌ای‌دی برای زیبایی هرچه بیشتر بخش‌های مختلف منزل و یا محل کار مورد استفاده قرار گرفته و نصب بسیار ساده‌ای دارند. اگر بتوانید با توجه به نکاتی که در بالا برای شما مطرح کردیم یک نوار مناسب را انتخاب کنید از مزایای زیادی بهره‌مند خواهید شد. مجموعه ایران آداپتور خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد. شما برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.جهت خرید ال ای دی نواری ، ال ای دی کلاهی، ال ای دی خطی و ال ای دی اوال خدمات ما از طریق همین سایت نیز به شما ارائه می‌شوند.

مزایا و معایب ال ای دی نواری

مزایا و معایب ال‌ ای‌ دی نواری

نحوه تست ولتاژ آداپتور با مولتی متر

نحوه تست آداپتور با مولتی متر

5 نظر در "۵ نکته مهم که پیش از خرید ال‌ ای‌ دی نواری باید بدانید"
  • من این ال ای دی نواری رو میخواستم قیمت لطف میکنید برای خرید ال ای دی نواری باید تماس بگیرم؟

    • با سلام دوست عزیز ، بله لطفا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • کاربردی بود درباره ال ای دی های اس ام دی هم بذارید

  • ال ای دی نواری های داخل مقاله چه قیمت هستن؟

    • با سلام ؛ لطفا جهت خرید ال ای دی نواری از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *