نورپردازی کابینت آشپزخانه با LED

اجرای نورپردازی کابینت آشپزخانه

نورپردازی کابینت آشپزخانه با ال ای دی نواری  در زیبایی آن، تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. امروزه انواع کابینت‌ها را در جنس‌ها و مدل‌های متنوع در خانه‌ها می‌بینیم. طراحی دکوراسیون و مدل خانه‌ها به گونه‌ای است که آشپزخانه‌ها اپن هستند و همه وسایلی که در آنها استفاده می‌شوند از پذیرایی در معرض دید است. یکی از تجهیزاتی که در آشپزخانه‌ها وجود دارد، کابینت است. اگر طراحی و نورپردازی آن زیبا باشد علاوه بر اینکه آشپزی و صرف غذا روی میز غذاخوری در آشپزخانه لذت‌بخش است در زیبا جلوه دادن خانه هم موثر است.

نورپردازی با ال ای دی آبی

خرید شارژر لیتیومی ، خرید شارژر لپ تاپ ، خرید منبع تغذیه از ایران آداپتور

انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه

نورپردازی کابینت آشپزخانه یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با کمک آن به زیبایی خانه خود بیفزایید و جلوه بی‌نظیری به آن ببخشید. انواع نورپردازی‌های آشپزخانه عبارتند از:

لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

۰۹۹۱۴۷۱۱۲۹۳۰۲۱۶۶۷۲۸۳۴۳

نورپردازی بالای کابینت

با نورپردازی بالای کابینت و سقف آشپزخانه، سقف شما بلندتر به نظر می‌رسد و فضای آشپزخانه روشن‌تر نمایان می‌شود. برای اینکه بالای کابینت، نورپردازی زیبا و جذاب داشته باشد، توصیه می‌شود ال ای دی‌های شاخه‌ای را انتخاب کنید. ال ای دی‌های شاخه‌ای به همان لامپ‌های رشته‌ای باریک و بلندی می‌گویند که نصب آن روی کابینت به صورت توکار یا روکار انجام می‌شود. این لامپ‌ها با اینکه ظاهر کوچکی دارند، نور زیادی از خود نشان می‌دهند. با ال ای دی‌های خطی می‌توانید هر ایده‌ای که فکر می‌کنید زیباست را اجرا کنید تا زیبایی و درخشندگی کابینت‌های خود را دوچندان کنید.

نورپردازی بالای کابینت

نورپردازی جزیره آشپزخانه

امروزه بسیاری از آشپزخانه ها به صورت جزیره ای ساخته می شوند. نور پردازی جزیره ی آشپزخانه از نورپردازی کل آشپزخانه جداگانه طراحی می شود. اگر در تمام قسمت های آشپزخانه نور پردازی کامل انجام شده باشد، شما باز هم نیاز دارید که در بالای قسمت جزیره نور خوب و کاملی نصب کنید. در قسمت های زیر کانتر جزیره ی آشپزخانه هم می توانید از نورپردازی استفاده کنید و با این کار نمای زیباتری به آشپزخانه خود بدهید.

نورپردازی زیر کابینت

استفاده از ال ای دی‌های شاخه‌ای کمک می‌کند از آشپزخانه‌ای مدرن برخوردار شوید. با اتصال ال ای دی‌ها به یکی از انواع سنسورها، نورپردازی آشپزخانه شما هوشمند می‌شود. عملکرد سنسورها به صورت خودکار انجام می‌شود و با حرکت کردن شما یا باز شدن درب‌ها چراغ‌‌ها، قطع و وصل می‌شوند.

نورپردازی زیر کابینت آشپزخانه

نور مخفی کابینت

استفاده از نور مخفی یکی از جدیدترین و زیباترین سبک های نورپردازی برای آشپزخانه می باشد، این نور ها با شیوه ای کاملا متفاوت در قسمت زیرین کابینت ها قرار داده می شوند. در واقع لامپ ها و سیم های مورد نظر به گونه ای در قسمت زیرین کابینت قرار داده می شوند که بیننده تنها نور ناشی از آن ها را می تواند ببیند. در بیشتر موارد شما می توانید نور مخفی کابینت را در زیر کابینت های دیواری و بالای کابینت های زمینی مشاهده کنید.

نورپردازی کابینت آشپزخانه با LED

نورپردازی داخل کابینت

علاوه بر نورپردازی‌هایی که اشاره کردیم داخل کابینت‌ها هم امکان نورپردازی وجود دارد. با کمک ال ای دی‌ها و سنسورهای داخل کابینتی می‌توان، نورپردازی خودکار و زیبایی را در داخل کابینت انجام داد. به این ترتیب لوازم داخل کابینت خود را راحت‌تر می‌بینید.

نورپردازی داخل کابینت

تجهیزات نورپردازی کابینت آشپزخانه

برای اینکه نورپردازی کابینت آشپزخانه به خوبی انجام شود به یک سری تجهیزات نیاز دارید که مهم‌ترین تجهیزات آن عبارتند از:

  • لامپ ال ای دی یا اس ام دی: لامپ ال ای دی خطی یکی از تجهیزات نورپردازی در کابینت است که قیمت مناسب و نور زیادی دارد و با گذشت زمان، روشنایی آن کم نمی‌شود. لامپ اس ام دی ضد آب بوده و از شفافیت بیشتری نسبت به لامپ ال ای دی برخوردارند و نصب آنها ساده است. لامپ‌های ال ای دی و اس ام دی تنوع زیادی دارند و می‌توان از آنها برای قسمت‌های مختلف استفاده کرد تا نورپردازی کابینت بهتر شود و جذابیت کابینت‌ها افزایش یابد.
  • سنسور کابینتی: اگر دوست دارید نورپردازی هوشمند در محیط خانه و آشپزخانه داشته باشید، باید یکی از انواع سنسورها را تهیه کنید. سنسور یا حسگرها به کلیدهای برق مخفی می‌گویند که با کمک آنها، لامپ‌های ال ای دی خطی و لامپ‌های ساده به صورت هوشمند خاموش و روشن می‌شود.
  • آداپتور: آداپتور یک منبع تغذیه است که ولتاژ بالا را کاهش می‌دهد. در واقع آداپتور جریان برق AC را به DC تبدیل می‌کند. برای اطلاع از قیمت آداپتور به سایت ایران آداپتور مراجعه کنید.

نحوه اجرای نورپردازی کابینت آشپزخانه

بعد از اینکه لامپ‌های ال ای دی مناسب را انتخاب کردید، باید آنها را نصب کنید. ما در اینجا نحوه اجرای نورپردازی کابینت به وسیله لامپ ال ای دی نواری را مرحله به مرحله بیان می‌کنیم که به قرار زیر است:

 مرحله اول

ابتدا باید طول کابینت خود را اندازه بگیرید و میزان چراغ‌های نواری که برای آشپزخانه نیاز است را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید آنها بپردازید. چراغ‌های نواری LED تنوع بالایی دارند و باید چراغ‌های LED مناسب با فضای آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

مرحله دوم

در این مرحله قسمتی که قرار است چراغ نواری LED به کابینت بچسبد را به خوبی تمیز کنید.

مرحله سوم

در این مرحله شروع به باز کردن بسته چراغ‌های نوار LED کنید و اقدام به چسباندن نوار روی کابینت نمایید. اگر چراغ نوار ال ای دی خیلی طولانی است، قسمت اضافی را در راستای علامت محصول روی آن ببرید و بعد از جدا کردن نوار، روی کابینت بچسبانید. بسته‌های چراغ‌های ال ای دی معمولا پنج متری هستند.

مرحله چهارم

در این مرحله اقدام به وصل کردن چراغ ال ای دی به برق نمایید تا چراغ روشن شود. برای اینکه ال ای دی روشن شود به برق دی سی نیاز دارد و معمولا هنگام خرید آن، آداپتور مناسب آن هم ارائه می‌شود و به تبدیل برق 220 ولت شهری به 12ولت DC می‌پردازد.

نورپردازی مخفی کابینت آشپزخانه

مزایای نصب نور مخفی در کابینت

نصب نور مخفی در کابینت از مزایای زیادی برخوردار است که از جمله آنها به قرار زیر هستند:

  • نصب نور مخفی بسیار کارآمد بوده و میزان مصرف برق آن کم است.
  • به طبیعت آسیب نمی‌رسانند.
  • به تولید نورهای زیبا و رنگارنگ می‌پردازند.
  • قیمت مناسبی دارند.
  • با استفاده از آنها از گرم شدن و خطر آتش‌سوزی خبری نیست.
  • اجرا کردن آنها به آسانی انجام می‌شود و با تجهیزات معمولی می‌توان آنها را نصب کرد.
  • چون گرمای کمی تولید می‌کنند بعد از روشن کردن آن محیط گرم نمی‌‌شود.
  • از طول عمر بالایی برخوردارند و نسبت به لامپ‌های سنتی به مدت بیشتری کار می‌کنند.
  • نیازی نیست مرتبا چراغ‌ها را عوض کنید.
  • نوارهای ال ای دی مرغوب چسب فوق‌العاده محکمی دارند و برای نصب به وسیله دیگری نیاز نیست.
  • این چراغ‌ها را می‌توان تنظیم کرد، اما لامپ‌های دیگر را نمی‌توان تنظیم کرد.
  • می‌توانید در صورت تمایل رنگ آن را تغییر دهید.
لوگوی اصلی ایران آداپتور

برای خرید انواع منبع تغذیه و LED از ایران آداپتور با شماره زیر تماس حاصل نمایید

قیمت تجهیزات مورد نیاز در نورپردازی کابینت آشپزخانه

قیمت تجهیزات مورد نیاز برای نورپردازی به عوامل زیادی بستگی دارد و ثابت نیست. عواملی مانند قیمت مواد اولیه در بازار جهانی، نوسان قیمت ارز و دلار، هزینه‌هایی که صرف تولید این تجهیزات می‌شود، هزینه حمل‌ونقل و… به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی قیمت آنها تاثیر می گذارند؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از سفارش به استعلام قیمت آداپتور۱۲ ولت ۲ آمپر بپردازید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید.

تجهیزات مورد نیاز در نورپردازی کابینت آشپزخانه

خرید آنلاین تجهیزات نورپردازی کابینت آشپزخانه

برای خرید تجهیزات نورپردازی کابینت آشپزخانه، روشی آسان وجود دارد. با استفاده از این روش می‌توانید به راحتی به سایت ایران آداپتور وارد شوید و انواع تجهیزات مورد نیاز برای نورپردازی کابینت را به صورت آنلاین سفارش دهید.‌ شما می‌توانید خرید ال ای دی نواری را از طریق این سایت انجام دهید؛ همچنین در این سایت فروش آداپتور ۱۲ ولت ۵ آمپر توسط همکاران ما در سراسر کشور صورت می‌گیرد.

اگر به این تجهیزات نیاز دارید از هر کجای ایران که باشید، می‌توانید محصولات باکیفیت ما را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

کلام آخر

نورپردازی کابینت یکی از مسائل مهم در طراحی و زیبایی آشپرخانه می باشد. این نوع نورپردازی باعث می شود که آشپزخانه ی شما به صورت خیلی زیبا و شیک باشد و شما از زمانی که در آشپزخانه سپری میکنید بیشتر لذت ببرید.

همینطور که پیش تر گفته شد شما میتوانید از طریق سایت نسبت به خرید ریسه های مختلف مناسب خود اقدام کنید و تغییر و تحولی عالی در خانه خود ایجاد کنید.همچنین درصورتی که مطمئن نیستید که کدام محصول کارایی بهتری برایتان دارد میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در ایران آداپتور تماس حاصل نموده و پس از راهنمایی های مشاورین نسبت به خرید خود اقدام کنید.

مزایا و معایب ال ای دی نواری

مزایا و معایب ال‌ ای‌ دی نواری

نحوه تست ولتاژ آداپتور با مولتی متر

نحوه تست آداپتور با مولتی متر

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *